(cross-posting από το stupidchainmails.blogspot.com, μια και εκείνο θα χρησιμοποιείται στο εξής μόνο για ηλίθια chain mails. Μεταφέρθηκαν και τα comments.)
Μέχρι πρότινος δεν έπαιρνα πτήσεις easyJet για εκτός θέματος λόγους. Τελευταία όμως έτυχε να πάρω και βρέθηκα αντιμέτωπος για πρώτη φορά με το φαινόμενο αποκτήνωσης (ή αποχτήνωσης όπως θα έλεγε ο Λασκαράτος και προτιμώ να λέω κι εγώ) easyJet. Το φαινόμενο αποχτήνωσης easyJet είναι αυτό που παρατηρείται στην πύλη κατά την επιβίβαση των πτήσεων της εν λόγω εταιρίας. Εξηγώ:
Με την πρόφαση της επιτάχυνσης της διαδικασίας (εγώ πολύ ασόβαρα υποστηρίζω ότι πρόκειται στην πραγματικότητα για ένα ακόμα κοινωνικό πείραμα των σκοτεινών δυνάμεων του Σιονισμού με παρότρυνση του Ηenry Kissinger - προσεχώς περισσότερα), η easyJet έχει σταματήσει να καθορίζει τη θέση των επιβατών στο αεροπλάνο από το check in και την έχει αντικαταστήσει με έναν αγώνα δρόμου. Εν ολίγοις, ανεβαίνεις στο αεροπλάνο πιο γρήγορα από όσους μπορείς να βάλεις πίσω σου και κάθεσαι σε όποια θέση προλάβεις. Με αυτόν τον τρόπο, η easyJet σταματάει να επιβραβεύει τον επιβάτη που, θέλοντας να κάνει τη ζωή του, τη ζωή των άλλων επιβατών και τη ζωή των εργαζομένων που θα τον εξυπηρετήσουν πιο εύκολη, φτάνει στο αεροδρόμιο μια ώρα αρχίτερα. Αντ' αυτού επιβραβεύει τον τραμπούκο με τη μεγαλύτερη ικανότητα να πλασάρεται πιο μπροστά από τους άλλους στις ουρές.
Το αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι να σχηματίζεται μια ουρά απο επιβάτες μπροστά από την πύλη επιβίβασης ήδη μια ώρα πριν την ώρα αναχώρησης. Αυτή η ουρά είναι βέβαια εντελώς ακανόνιστη - ο ένας επιβάτης είναι δίπλα στον άλλον και δεν τηρείται καμια πραγματική σειρά προτεραιότητας επί της ουσίας. Αντιθέτως παίζεται το γνωστό σε όλους μας παιχνίδι: Ο κάθε χριστιανός καταφεύγει σε μια στρατηγική με την οποία ελπίζει να πηδήξει όσο το δυνατόν περισσότερους από τους πλησίον του. Αυτή άλλοτε περιλαμβάνει γλειώδη, παρακαλετά βλέματα με μισοκακόμοιρο ύφος, άλλοτε προσποίηση άγνοιας της ύπαρξης του άλλου, άλλοτε απροκάλυπτη απόπειρα να τον υποσκελίσει δια της κατάλληλης τοποθέτησης του σώματος. Βρισιές και μουρμουρίσματα ανάμεσα από τα δόντια, δολοφονικά βλέματα και κατάρες δίνουν και παίρνουν. Στη δε περίπτωση που η μετάβαση των επιβατών στο αεροπλάνο δεν γίνεται με φυσούνα αλλα με λεωφορείο, πολλοί κατά την έξοδο χάνουν κάθε υπόλειμμα αξιοπρέπειας και τρέχουν με αγωνία να φτάσουν πρώτοι στη σκάλα. Και αυτό είναι το φαινόμενο αποχτήνωσης easyJet.
Παρεμπιπτόντως, κατά τη διαδικασία της κράτησης έχεις την "ευκαιρία" να επιλέξεις να πληρώσεις παραπάνω προκειμένου να ενταχθείς στο group A, δηλαδή τους προνομιούχους που με τον παρά τους φροντίζουν να μην χρειάζεται να παίξουν μπουνιές για μια θέση στο παράθυρο μια και επιβιβάζονται πρώτοι. Διευκρινίζεται ότι το φαινόμενο της αποκτήνωσης easyJet δεν αφορά αυτή την προνομιούχο κάστα. Αφορά μόνο την πλέμπα, το πλήθος αυτών που τσιγκουνεύονται (ή δεν έχουν) τα λεφτά να μπουν στο group A, αλλά δεν είναι το ίδιο φειδωλοί όταν πρόκειται για το ξόδεμα της αξιοπρέπειας τους, οπότε δέχονται ευχαρίστως να συμμετάσχουν στο "πατείς με, πατώ σε" του group B.
Μια επιβίβαση easyJet είναι λοιπόν παράλληλα και μια διαδικασία κατηγοριοποίησης των επιβατών ανάλογα με τη συμπεριφορά που επιδεικνύουν. Υπάρχουν αυτοί οι οποίοι αγόραζουν την αξιοπρέπεια τους με λεφτά (είπε κανείς πως δεν γίνεται;), το group A. Μετά είναι αυτοί οι οποίοι θα σεβαστούν τον εαυτό τους με ενδεχόμενο τίμημα να πάνε στον προορισμό τους καθισμένοι σε μια λίγο πιο άβολη θέση, το group B1 ας πούμε. Και τέλος υπάρχουν και αυτοί οι οποίοι ξεπουλάνε την αξιοπρέπεια τους για μια θέση της αρεσκείας τους, στήνονται μια ώρα πριν στην ουρά και πλακώνονται να ανέβουν πρώτοι, το πλειοψηφικό group B2. Για αυτό το τελευταίο group έχω να πω οτί εκτός από αναξιοπρεπείς είναι και ηλίθιοι. Αφ' ενός διότι δυο-τρεις ώρες σε μια μη ιδανική θέση αεροπλάνου είναι οπωσδήποτε προτιμότερες από μια ώρα ορθοστασίας στην πύλη. Αφ' ετέρου διότι στην πράξη αποδεικνύεται πως όταν επιβιβάζεσαι τελευταίος στο λεωφορείο που σε μεταφέρει στο αεροπλάνο έχεις εξασφαλισμένη μια θέση κοντά στην πόρτα του και κατά συνέπεια τη γρήγορη έξοδο προς τη σκάλα του αεροπλάνου. Αλλά αυτά είναι αρκετά δυσνόητα για το group B2.
Απευθύνω έκκληση στους έστω και στοιχειωδώς νοήμονες πελάτες της easyJet - είμαι ένας από εσάς, οπότε ξέρω ότι υπάρχετε: Αν είναι σημαντικό για σας να μήν κάθεστε στη μέση της τριάδας των θέσεων, τότε κινηθείτε προς το πίσω μέρος του αεροπλάνου. Οι ηλίθιοι του B2 ξέρουν πως η αποβίβαση είναι πολύ πιθανό να γίνει από μπροστά και βιάζονται να κατεβούν όσο και να ανεβούν γιατί δεν είναι σε θέση να σκεφτούν πως έτσι κι αλλιώς θα περιμένουν για την παραλαβή των αποσκευών. Για αυτό το λόγο, οι δυο τρεις τελευταίες σειρές καθισμάτων είναι συνήθως άδειες. Εκμεταλλευτείτε το λοιπόν και μην αφήνετε την easyJet να σας υποβιβάζει σε ζώα.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
6 comments:
Βασικά το κτήνος είναι μέσα στον Έλληνα... Δε σου φταίει η easyjet αν ο άλλος είναι ζώο. Σε οποιαδήποτε περίπτωση ο Έλληνας καλέιται να περιμένει σε κάποια ουρά ειδικά αν δεν υπάρχουν οδηγοί π.χ. διαχωριστικά που να τον καθοδηγούν (σινεμά) ή 2-3 νταγλαράδες που να μοιράζουν σφαλιάρες (συναυλία), ξυπνάει μέσα το αρχέγονο ένστικτο του λαμόγιου...
Όσο και αν συμφωνω πως ο Έλληνας στις ουρές συμπεριφέρεται χειρότερα από το μέσο Ευρωπαίο, πρέπει να σημειώσω πως δεν έχω πάρει πτήση easyJet από και προς την Ελλάδα, οπότε η αποχτήνωση easyJet παρατηρείται γενικότερα...
Ο,τι θυμάστε χαίρεστε,
Γαμώ το υπουργείο.
Θα στρώσετε τον κόλο σας
Να πάρετε πτυχίο;
Πραγματικά οξυδερκείς οι παρατηρήσεις του αγαπητού σύντεκνου mitsaras.
Το φαινόμενο 'λεω μαλακίες για τους Έλληνες και την Ελλάδα αλλά είμαι ο/η πιο γαμάτος/ή' είναι εξίσου διαδεδομένο. Παρακαλώ να του αφιερώσεις το επόμενο άρθρο σου.
Για τον Έλληνα και τις ουρές, δες το κλασικό ανιμέιτιον με τους Ιταλούς.
Πάρε πτυχίο επιτέλους να κάνεις τη χάρη σε αυτόν τον ταλαίπωρο. Έχει γίνει εμονικός!
"το κτήνος είναι μέσα στον Έλληνα"
...Παράλληλα, στο Λονγκ Αϊλαντ ένας υπάλληλος της αλυσίδας πολυκαταστημάτων Wal-Mart έχασε τη ζωή του όταν μια ομάδα ανυπόμονων πελατών όρμησε στο κατάστημα, έσπασε τις πόρτες και κυριολεκτικά ποδοπάτησε τον 34χρονο.
Τα ακριβή αίτια του θανάτου του δεν έχουν γίνει γνωστά.
Τέσσερις από τους πελάτες, περιλαμβανομένης μιας 28χρονης εγκύου, μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία με ελαφρά τραύματα και κατάγματα.
www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=962714&lngDtrID=245
ρε κάνε μου μια χάρη: στείλε το κείμενο στην easy-jet να δούμε τι θα απαντήσουν (και ποιος θα απαντήσει: οι σιωνιστές ή ο Χένρι;)
Post a Comment